אילולא פיתגורס…​

אילולא פיתגורס היינו מייחסים ליוון העתיקה את תחילת הדמוקרטיה ואולי גם את סיפורי האלים.
לפי פיתגורס "מספר הוא חוק דע את חוקי המספרים וידעת את חוקי הטבע".
על פי משפט זה בנה פיתגורס את תורתו ואף הבין שבכדי לדעת הכל עליו ללמוד מ – 1 עד 9 , בנוסף השכיל להבין שאילו ידע את התשעה היה הופך לאל.
הנומרולוגיה – תורת המספרים הומצאה כאמור ע"י הפילוסוף פיתגורס היווני שלמד, ניתח ולימד את סוד קסמם והשפעתם המאגית של המספרים על חיינו.
הנומרולוגיה היא מדע, פילוסופיה ופסיכולוגיה של אישיות האדם. אנו מתייחסים ל- 9 מספרים מ – 1 עד 9 בהם נשתמש בשיטות שונות לניתוח תכונות האדם, אישיותו ועתידו.
זוהי שיטה מדויקת מאד לניתוח גורל האדם וייעודו בחיים, כמו כן מכוונת אותו בתחומים שונים כגון: קריירה, זוגיות, ילדים, לימודים וכיו"ב.כל שאנו צריכים הוא תאריך לידה ושם, ממידע זה נפתח לנו עולם ומלואו לגבי חיי האדם, המקצוע המתאים לו ובדיקה מקיפה על חייו באותו זמן, האם הוא חי אותם בצורה הטובה והנכונה ביותר או שעליו לשנות אותם לחלוטין.

בכל אדם טמון פוטנציאל אישי מרגע לידתו, הנומרולוגיה עוזרת לו לממש פוטנציאל זה על הצד הטוב ביותר בכך שהיא מכוונת אותו לעשייה לפי התחומים והתקופות המתאימות לכך המופיעות במפתו האישית.

ייעוד האדם ומהלך חייו נקבעים על פי תאריך הלידה שהוא קבוע ואינו ניתן לשינוי ועל פי השם הפרטי או הכינוי שלנו שמבחינה קבלית ניתן לשנותו אם אנו חשים קשיים בחיינו, במקרים אלו נהוג להוסיף אותיות משמו של השם – אותיות א.ה.ו.י.

קיימות בחיינו סיטואציות רבות בהם אנו עומדים על פרשת דרכים בתחומים רבים ובעזרת ניתוח נומרולוגי מלא אנו נדע מה נכון וטוב לנו לעשות.

במשך עיסוקי בתחום פגשתי אנשים רבים שבהדרכתי שינו את מקצועם או את מערכות היחסים בהם היו נתונים מקצה לקצה מבלי שיאמינו שאכן הם מסוגלים לכך וגרמו לשינוי מהותי בחייהם.

כשהגורל מחליט הוא זה שיוצר עבורנו את השינוי ואם נזרום עימו נצליח בצורה הטובה ביותר. במידה ונלך תמיד אחר לבנו ונעסוק במה שאנו אוהבים ומתאים לנו נהפוך את חיינו לטובים ויפים יותר.

נומרולוגיה – המספרים ומשמעותם

אנשים בוודאי שואלים את עצמם האם ניתן ללמוד נומרולוגיה? האם זהו מדע? האם נולדים עם זה? האם האם האם?

ובכן הנומרולוגיה – תורת המספרים היא מדע מדויק שניתן ללמידה וליישום ע"י שימוש במספרים ובאותיות בשיטות שונות שנותנות תוצאות מדויקות.

בקורס זה ניתן לאבחן את האדם מכל הבחינות כמו: בריאות, מיניות והתאמה זוגית, הכוונה מקצועית, לימודים מתאימים וכן הלאה, כמו כן ניתן לחזות את עתידו בכל נושא
.
בתוספת אינטואיציה שקיימת בכל אחד מאיתנו ושאותה נפתח במהלך הקורס יחד עם הרבה תרגולים ניתן להיות מקצועיים בתחום.

בסיום הקורס שמקנה ידע רב ניתן להתחיל לנתח מפות נומרולוגיות בהצלחה רבה.

אהבת? שתף עכשיו עם חברים!

קבע/י עכשיו שיחת ייעוץ!

050-4228818​