על בתים מעברים ומספרים

אריק איינשטיין שר בשירו המפורסם "אני אוהב להיות בבית". מי איתנו לא מתחבר לבית שלו לא חולם על בית כזה אן אחר פינת מחשב עבודה מקלחת חדר שינה כמובן המטבח גינה למי שיש ועוד.

בקיצור המושג בית משלי הוא חלום של כל זוג צעיר היום. רכישת נכס מהווה מקור לגאווה והצלחה בחיים והכמיהה לכך הולכת וגדלה לפחות בארץ מאשר במדינות אחרות ששם המגמה היא להשכיר דירות ופחות לרכוש.

עונת הקיץ מהווה מוקד לשינוי בסביבת מגורים לאחר החורף רישום ילדים לבית ספר ועוד ועוד.
ובכן לאחר שעברנו את השלב שבו החלטנו, עם לבד או יחד עם בן הזוג לשדרג את סביבת המגורים שלנו במעבר של בית בעיר הנוכחית או בעיר אחרת מתחיל הקושי האמיתי במציאת הנכס המתאים לנו.

הפחדים המלווים בכך כמו מי השכנים מה רמת תחזוקת הבית המחיר כמובן והנפשות הקיימות בבית. היום אנשים בוחנים דברים חדשים כמו מספר הבית שמתאים לנו , סוג הבית גבוה באמצע או בית קרקע האם לצאת לפרויקט בניה או להצטרף לטרנד העכשווי "קבוצת רכישה" ועוד כהנה וכהנה.

יצא לי לשאול לא מזמן צדיק גדול האם קיימים בתים לא טובים.ענה לי הצדיק אין בתים לא טובים ישנם אנשים לא טובים.

קיימת סיטואציה שבה מגיעים זוג להתארח בבית של חברים ולאחר שהם יושבים בסלון מדברים צופים בטלוויזיה ושותים קפה חש אחד מבני הזוג רצון ללכת מוקדם יותר .וזה לא בגלל שהם לא חברים טובים או חלילה הכיבוד לא טעים.הסיבה פשוטה אין לי רצון להישאר בבית אני לא מרגיש בנוח וכולם מכירים את המשפט "תרגישו בבית" אולם למרות זאת משהו באנרגיה של הבית לא מתחבר אילי משהו באויר תחושה הרגשה, משהו שקשה לשנות. לעומת זאת ישנם אנשים באים להתארח וממש צריך "לסלק" אותם משם מהצהריים הם גולשים לערב ולא רוצים לעזוב. זה נשמע מצחיק אולם במקומות שזה קורה הדבר מראה על אנרגיות חיוביות ותחושה נעימה שגורמת לך רצון להישאר בבית אפילו עם הוא צנוע יותר מהבית בדוגמא הקודמת. לכן תחושה נעימה בבית שווה הכל. בית שרוצים לקנות כדאי לבוא ולראות יותר מפעם אחת פעם ביום ופעם בלילה כדי לחוש את האווירה .בדרך כלל בית טוב הוא בית שמרגע שנכנסים איליו בטווח של שנה נוצרת התרחבות משפחתית ולידה .

אנשים בעלי יסוד אדמה במזל אלו אנשים שבשמם או בשם בין הזוג ישנם אותיות א',ב',ו',י',ע'. הם מייצגים את יסוד האדמה וככל שיש יותר אותיות או אות אחת אצל כל אחד מבני הזוג הכמיהה לבית אדמה קרקע גבוה יותר. מצב של 2 אותיות אצל שני בני הזוג מחייב בית קרקע.

בתים שרוכשים מכונס נכסים יוצרים אנרגיה לא טובה היות והאדם סולק מביתו והבית צריך לעבור טיפול אנרגטי כמו כן לגבי אדם שהתאבד בתוך הבית, (לא המדובר באדם מבוגר שמת בשיבה טובה). מומלץ לבדוק לעומק רכישת בית מזוג שמתגרש ובעקבות כך מוכר את הבית זה יוצר אנרגיה שלילית ונטייה למשברים זוגיים אצל הדיירים החדשים.

לא אחת אנו מכירים סיפורים על אנשים שהעידו שמרגע שעברו דירה או בית כל מזלם השתנה לרעה עד שעזבו את הבית אותו הם רכשו.הדבר האחרון אותו אנו בודקים הוא מספר הבית עצמו את המספרים מצמצמים לספרה אחת דרך חיבור וקיזוז לדוגמא בית מספר 52 הוא למעשה מייצג את הספרה 7.

בית מספר אחת מתאים לסגנון של מנהלים ואנשי קריירה ניתן לשלב עיסוק עצמאי מהבית.
בית מספר 2 הוא בית טוב עם הרבה חברות ודואליות ותקשורת טובה עם הרבה הבנה.
בית מספר 3 מייצג המון מזל לא למהר לעזוב בית כזה יש בו הרבה מזל שמחת חיים תקשורת וילדים.
בית מספר 4 מייצג יציבות אדמה וקושי הכל שם מתוכנן ומאורגן לפרטים.
בית מספר 5 צריך שיהיה בו המון תקשורת הוא בית פתוח לאנשים עם המון כווני אויר.
בית מספר 6 מייצג חיי משפחה ילדים וזוגיות אנרגיות טובות יחד עם קשרי משפחה טובים. בית מספר 7 מייצג את הרוחניות ההדרכה הטיפול השקט והחיבור לנשמה .
בית מספר 8 מייצג טיפול ונתינה אולם גם את השאיפה לחומר ולכסף והוא גם מתאים לשילוב של עסק עצמאי מהבית. אגב הדעה הרווחת כי בית מספר 8 הוא חסום או בעייתי אינה נכונה שכן על פי היהדות המספר 8 הוא מעל המזל
בית מספר 9 מייצג בגרות ובעיקר שפה ותקשורת טובה בין אנשי הבית.

אז לסיכום המספרים המומלצים לבתים לפי סדר עדיפות הם: ,6,1,7,2,3.

אהבת? שתף עכשיו עם חברים!

קבע/י עכשיו שיחת ייעוץ!

050-4228818​