על בתים, מעברים ומספרים

אריק איינשטיין שר בשירו המפורסם "אני אוהב להיות בבית". מי מאיתנו לא מתחבר לבית שלו, או חולם על בית כזה או אחר שיהווה פינה חמה משלו.

המושג בית משלנו הוא חלומו של כל זוג צעיר שמתחתן. רכישת נכס מהווה מקור לגאווה והצלחה בחיים והכמיהה לכך הולכת וגדלה, בישראל יותר מאשר בארצות מסוימות אחרות שבהן המגמה היא לשכור דירות ופחות לרכוש.

עונת הקיץ מהווה מוקד לשינוי בסביבת המגורים והרבה אנשים נוטים לנצל את החופש הגדול למעבר דירה, על מנת לא לפגוע בשגרת יומם של ילדיהם הלומדים בבתי ספר או בגן.

לאחר שעברנו את השלב בו החלטנו, אם לבד או יחד עם בן זוגנו, לשדרג את סביבת המגורים שלנו במעבר של בית בתוך העיר בה אנו גרים או במעבר לעיר אחרת, או אז מתחיל הקושי האמיתי במציאת הנכס המתאים לנו.

פחדים רבים מלווים אותנו בבואנו להחליף את מקום מגורינו, כמו למשל מי יהיו השכנים שלנו, מהי רמת תחזוקת הבית החדש, מה מחירו וכדומה. ההתלבטויות הן רבות, כמו גם מהו מספר הבית המתאים לנו, האם לרכוש דירה בבניין או בית פרטי והאם כדאי לבנות לבד או להצטרף לטרנד העכשווי של "קבוצות רכישה" ועוד כהנה וכהנה התלבטויות.

דמיינו בלבכם סיטואציה שבה מגיע זוג נשוי להתארח בבית חברים ותוך כדי שיחת חולין על כוס קפה בסלון וצפייה בטלוויזיה, חש פתאום אחד מבני הזוג רצון עז לחזור הביתה, ולא בגלל שקרה משהו או שחלילה הכיבוד לא טעים, אלא סתם בגלל שמשהו באנרגיה של בית המארחים גרם לו שלא לחוש בנוח.  לעומת זאת ישנם אנשים שכאשר הם באים להתארח, הם חשים כל כך בנוח שצריך לפעמים ממש "לסלק" אותם. זה נשמע מצחיק אולם בבתים שבהם זה קורה, הדבר מעיד על אנרגיות חיוביות ותחושה נעימה שגורמת לך פשוט לרצות להישאר. תחושה נעימה בבית היא חשובה מאוד ולכן, אם אתם מתכוונים לרכוש בית כלשהו, אל תתביישו לבקר בו יותר מפעם אחת, גם ביום וגם בלילה, על מנת לבדוק אם אתם חשים בו בנוח בכל שעה ביום.

בית טוב למשל הוא כזה שבטווח של שנה מרגע שנכנסתם לגור בו ייוולד לכם תינוק, אירוע שמתרחש רבות בסמוך למעברי מגורים.

דוגמה לבתים שאינם טובים היא בבתים שרוכשים מכונס נכסים, שיוצרים אנרגיה לא טובה, היות והאדם סולק מביתו והבית צריך לעבור טיפול אנרגטי, או בתים שבהם גר אדם שהתאבד בבית ולא נפטר כתוצאה משיבה טובה. בנוסף מומלץ לבדוק לעומק רכישת בית מזוג שהתגרש, היות וגם זה עלול ליצור קשיים.

לא פעם אנו שומעים סיפורים על אנשים שמעידים שמרגע שעברו דירה או בית כל מזלם השתנה לרעה עד לרגע שמכרו אותו.

דבר נוסף אותו אנו בודקים לפני מעבר לבית חדש הוא מספר הבית עצמו.

את המספרים מצמצמים לספרה אחת ע"י חיבור וקיזוז –  לדוגמא: בית מספר 52 מייצג למעשה את הספרה 7 (5+2).

בית מספר 1 מתאים לאנשי עסקים, מנהלים ואנשי קריירה וניתן לשלב בו עיסוק עצמאי מהבית.

בית מספר 2 הוא בית טוב המאופיין בחברות, דואליות, תקשורת טובה והבנה הדדית.

בית מספר 3 מייצג הרבה מזל, שמחת חיים, תקשורת וילדים ולכן לא כדאי למהר ולעזוב אותו.

בית מספר 4 מייצג יציבות, קרבה לאדמה וקושי. בבית זה הכל מתוכנן ומאורגן לפרטים.

בית מספר 5 הוא בית פתוח לאנשים, עם הרבה כיווני אויר ותקשורת זורמת.

בית מספר 6 מייצג זוגיות, חיי משפחה, ילדים ואנרגיות טובות.

בית מספר 7 מייצג רוחניות, שקט, הדרכה וחיבור לנשמה.

בית מספר 8 מייצג טיפול ונתינה אולם גם את השאיפה לחומריות וכסף וגם הוא מתאים לשילוב של  עסק עצמאי מהבית.  הדעה הרווחת אגב, שבית מספר 8 חסום או בעייתי, אינה נכונה, שכן על פי היהדות המספר 8 הוא מעל המזל.

בית מספר 9 מייצג בגרות ובעיקר שפה ותקשורת טובה בין דיירי הבית.

לסיכום, המספרים המומלצים לבתים לפי סדר עדיפות (מימין לשמאל) הם: 6,1,7,2,3.

הרי לכם חומר למחשבה בחיפוש אחר בית החלומות שלכם.

נחום תמיר נומרולוג

אהבת? שתף עכשיו עם חברים!

קבע/י עכשיו שיחת ייעוץ!

050-4228818​