משמעות השם הנוסף והשפעתו על חיינו/נחום תמיר

כאשר תינוק מגיח לעולם, מרגע הולדתו דואגים לו ההורים לבל יחסר לו כלום. מעניקים לו לבוש, אוכל,לינה וכיוב'. תפקיד נוסף המוטל על ההורים הוא לקבוע שם לרך הנולד. נכון שנשמע פשוט אולם, תהליך זה תופס תאוצה רבה בזמן האחרון ומעמיד את ההורים בדילמה: האם השם מתאים לתינוק ? מה משמעותו והשפעתו על הילד/ה ?

שם טוב מעניק אנרגיות של שפע רוחני לאדם וכן פוטנציאל או יכולת לממש הצלחות בחייו. תאריך הלידה קבוע ולא ניתן לשינוי והוא קובע את העוצמה שלנו לדוגמא: ניקח מכונית בעלת 2000 כוחות סוס שמייצגת את פוטנציאל תאריך הלידה.

תפקיד השם הוא להיות דוושת ההאצה שמשפיעה באופן ישיר על ניצול כוחו המלא של המנוע כלומר אותה דוושה שהיא שם האדם יכולה לנצל את עוצמת המנוע באופן מלא או באופן חלקי. האותיות בשם והאנרגיות שלהם משפיעות על הפוטנציאל. מומלץ שלשם יהיו 4 אותיות לפחות בכדי ליצור אנרגיה ומשמעות וכאן באה לידי ביטוי המשמעות של השם הנוסף.

אצל רוב האנשים משמש השם השני משמש בעיקר מטעמי כבוד של איש משפחה שנפטר והיה מקורב לאם או לאב של הילד. הקבלה לא אוסרת על מתן שם שני אולם מעבירה את המסר כי על אדם גם להשתמש בשם זה. רוב האנשים שקיבלו שם שני, אינם משתמשים בו ביומיום למרות שהוא מופיע בתעודת הזהות שלהם ומצב זה גורם לשם השני להיעלם או לא להיות משמעותי בחייו של האדם.

במידה ומעניקים שם שני ולא משתמשים בו אזי לשם זה אין השפעה אנרגטית או פוטנציאלית על האדם. אומרים שהעולם נוצר מכuח האותיות נאמר: "ויהי אור" כך גם כשקוראים לאדם בשם שני בנוסף לשם הראשון מביאים עליו יותר שפע ופוטנציאל. אצל החרדים ישנה מגמתיות חזקה של קריאה בשם שני לא רק בזמן הולדת האדם אלא גם ביומיום. שמות לדוגמא "רבקה שרה" , "רחל לאה" וכו'.

ידוע גם כי סקטורים חרדיים מסוימים מעוניינים להעניק לבנים שם כמו "יוסף חיים" תנסו להבין את משמעות השם הזה ותבינו את העוצמה הקיימת בו. כל אדם הקורא בשמו של אדם זה מעניק לו עוצמה של תוספת חיים. למעשה באם אתם רוצים להעניק לילד או לילדה שלכם שם שני מכל סיבה שהיא, עליכם להבין כי בכדי לקבל את האנרגיה המצויה בשם, עליכם לקרוא להם בשני השמות.

ישנם מצבים שאנשים מבקשים ייעוץ מאיש קבלה או נומרולוג קבלי לתיקון שם או החלפת שם עקב בעיות מסוימות (ועל זה בנפרד). עליהם להבין כי אי שימוש באנרגיה של השם מבטלת את השפעת כח האנרגיה של האותיות על שם האדם.

ישנו מצב נוסף של שם כינוי כלומר מעניקים לאדם מסוים שם כינוי, הדבר בולט במערכות זוגיות כאשר בני הזוג קוראים האחד לשני בשם כינוי (כמו בובי ממי וכו') גם לכינויים אלו יש משמעות ודווקא משמעות חיובית כי היא מעדנת ומרגיעה את הקשר ואף מומלצת היא לא משנה את פוטנציאל האדם אולם מוסיפה רוגע ונעימות לקשר הזוגי. נסו זאת ותיווכחו.

כאשר קוראים או מכנים אדם בשם המשפחה שלו , לא מעניקים לו שפע רוחני מספיק חזק (מקובל בעיקר במקומות עבודה או בצבא ואני לא מבין מאיפה ההמצאה הזו). תגרמו לכך שאנשים יקראו לכם בשם המלא שלכם. שמכם מעביר לכם שפע רוחני ומימוש פוטנציאל.

שלכם נחום תמיר/נומרולוג
הגישה: בת שבע ויסנודל כוכבי

אהבת? שתף עכשיו עם חברים!

קבע/י עכשיו שיחת ייעוץ!

050-4228818​